Reviews

★★★★★

“Goede masseuse, gastvrij en prettige sfeer.”

Tineke

★★★★★

“lieve vrouw die netjes werkt en mijn wenkbrauwen zien er altijd perfect uit”

Irma

★★★★★

“Wendy is een heel leuke vrouw. De sfeer is ontspannen en ze weet wat ze doet, dat merk je aan alles. Ze heeft mijn wenkbrauwen mooi bij mij gezicht in de juiste vorm gebracht.”

Malon

★★★★★

“Fijne salon, wist meteen waar ik last van had en hoe ze mij het beste kon helpen. Goed geholpen!”

Blanche

★★★★★

“super gezellige en vriendelijke dame, nette salon en bovenal mooi resultaat”

Mireille

★★★★☆

“Gezellig en goed advies”

Ilona

★★★★★

“Fijne behandeling, warme vrouw, deskundig”

Laura

★★★★★

“Wendy is een lieve meid met veel ervaring. Deskundig op het gebied van je huid. Salon is zeker een aanrader. Je huid of een massage ze heeft echt zoveel behandelingen in 1 praktijk!”

Corine

★★★★★

“hele fijne sfeer. Wendy zorgde er voor dat ik vele malen beter de deur uit ging. Ik had de geboekte behandeling anders begrepen, wendy was heel flexibel en loste het op, ook al was het niet haar fout. Ik vind dat echt ongekend en top service.”

Adelien